loading...
بی تو با تو

329

لایو بازدید : 6 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
خر فروردینی!دوستت دارم...:)

پ.ن:تنها کاری که در برابر پستت میتونستم بکنم همین بود که اینجا کپیش کنم...


این روزا که خیلی دوریم هی یاد لحظه هایی میفتم که حس کردم چقد دوست دارم! که حس کردم بدون تو قرار بود چه زندگی نکبتی داشته باشیم. موقعایی که دوست داشتم الکی بت بگم " دوسِت دارم احمق جان!" که تو پوزخند بزنیو بگی " احمق، جان؟! " که نخوام بت یاداوری نکنم که من همیشه دلم خواسته همه چی تعادل داشته باشه. اگه جو  خیلی عشقولانه شد یکم جدیش کنم ، اگه خیلی جدی شد بیام جلو بوست کنم ، هرچند یه بار تو بردی ، یادت که هست ؟! 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 160