loading...
بی تو با تو
لایو بازدید : 7 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

http://uploadtak.com/images/e8991_635183356707677737.jpg

دیشب بعد از بازی گوشیمو ورداشتم زنگیدم ابوالفضل : 22

من : الو سلام داداش چطوری ؟!

ابوالفضل : ادمین خودتی ؟!؟

من : پ ن پ سفیر قزاقستانم ! 22

ابوالفضل : چطوری دادا خوبی ؟!

من : فدای تو ... مرسی تو خوبی ؟! خوش میگذره ؟! یا خشک میگذره ؟! یا خشک خشک میگذره ؟!! :140:

ابوالفضل : زود زرتو بزن کار دارم سرم شلوغه !!!

من : 22 

من : داداش بازی رو دیدی دوباره نکونام پنالتی رو گل کرد !

ابوالفضل : آره خب چطور مگه ؟! :131:

من : داشتم الان فکر میکردم که نکو از وختی اومده استقلال هر چی پنالتی زده گل شده !!! یعنی حتی یه پنالتی هم خراب نکرده !1313 چه تو لیگ. چه تو آسیا و چه تو حذفی !!!!

ابوالفضل : آره منم یادم نمیاد پنالتی خراب کرده باشه !

من : میتونی یه آمار برام از تعداد پنالتی هایی که در تورنمنت های مختلف زده و گل کرده دربیاری !؟ چه اونایی که قبل از اومدن به استقلال زده و چه اونایی که با لباس استقلال زده ... میخوام پستش کنم !

ابوالفضل : باشه داداش چند لحظه صبر کن پس !

چند دقیقه بعد . . .

من : الو ابوالفضل ؟ 22

من : الووو ؟

من : الو کجا رفتی ؟! 22

من : 22

___________________________________________________________

آره برام جالبه هر چی پنالتی واسه استقلال بوده نکو زده و همش هم گل کرده !Stinker

حتی نیمه نهایی جام حذفی که در پنالتی ها از سپاهان باختیم هم پنالتی نکو گل شد اونم چه گلی !!!

تو اون اوج استرس پنالتیشو چیپ زد در نهایت اعتماد به نفس !39

گفتم یه پست بزنیم و تشکر کنیم از سلطان پنالتی ایران " جواد نکونام" که اگر چه در مواقعی اخلاقش رو اعصاب بوده و بعضی بازی ها هم در میانه زمین بد بوده ! اما ...

اما حداقل در ضربات پنالتی یه آمار خیره کننده از خودش به جا گذاشته :

اینم آماری که ابوالفضل دراورد دیگه درست و غلطش پای خودشه خخخخ 4

پارسال لیگ : 5 تا گل زده که 3تاش پنالتی بوده !! ( 3پنالتی داشتیم 3تاشو گل کرده)

در آسیا : 2 تا گل زده دوتاش پنالتی بوده ! (یکی به العین و یکی به الریان)

حذفی پارسال : من نیمه نهاییشو یادمه با سپاهان که به پنالتی کشید و پنالتیشو گل کرد ! بقیش یادم نمیاد دقیق !

لیگ امسال : 3 گل زده که هر سه تاش از نقطه پنالتی بوده !! ( یعنی 3 پنالتی داشتیم و 3 تاشو گل کرده )

++ زمانی که اوساسونا بود 11 تا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسونده !

_______________________________________________________

داشتن یه بازیکن پنالتی زن یکی از نقاط قوت تیم به حساب میاد که در تمام دنیا روش حساب ویژه ای باز میکنند !

در تیم های بزرگ دنیا هم همیشه یک بازیکن رو به عنوان پنالتی زن اول تیم تعیین میکنند ...

و همیشه تیم هایی که بازیکن مطمئنی برای زدن پنالتی نداشتن با مشکل روبه رو بودن !!

نمونش لنگ خودمون که پنالتیشو میده رضا حقیقی میزنه که هنوز جوانان زحمتکش ناسا نتونستن توپشو رصد کنن !!!!24

گوشه ای از تلاش های بی وقفه ی ناسا برای پیدا کردن توپ پنالتی رضا حقیقی !!165

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/STS-82_Hubble.jpg

حتی علی دایی هم زمانی که بازیکن بود خیلی ادعای پنالتی زدنش میشد و پنالتی زن نسبتا خوبی بود نتونست به استقلال از روی نقطه پنالتی گل بزنه و طالبلو پنالتیشو گرفت !!6

خلاصه میخواستم بگم نکونام دوستت داریم ! 4

به افتخار پنالتی هاش : نکو و 4 

http://uploadtak.com/images/a835_JAVAD_NEKUNAM_IN_QAT.jpg

_____________________________________________________________________

لنگیا این چهره یادتون میاد یا نه ؟!؟4

http://uploadtak.com/images/x9681_210969hp2.jpg

مانوئل ژوزه که بهش میگفتید فرگوسن مصر !!4

وختی اومد کلی با ما کری خوندید فکر کردید مربی خارجی اوردید شاهکار قرنو کردید !!!rise

اما با همین مربی تـــِر قرنو زدید !!!22

و آخرش هم اخراجش کردید و رفت پی کارش !!

حالا براتون از اون سر دنیا پیغام فرستاده 21

http://uploadtak.com/images/c6933_Manuel_Jos_vence_o_g.jpg


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 154